Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

zangkoor

• theo

perihelium schreef:

>

> klik want dit heeft niks met de Bijbel of geloofsovertuiging

> te maken.

>

> <><

Joh. 15 : 11 en 12.

Ik heb er hier onlangs ng een poging aan gewaagd om er over in discussie te gan zoals je weet.

Ben jij wel in de liefde van Christus?

Zo ja, dan weet jij je vreugde aardig te verbergen.

theo

• Cor

Helaas wet hij die liefde niet te vinden.

dat zal het zijn, zeker weten, Theo!

• ¥ Lotje ­­¥

ook al niet??? Steven . ben je net uit bed of zo . Een koor heb wel met een kerk te maken . gossie zeg . je bent een beetje maffie…

• Cor

Hij weet het alleen zelf niet, Lotje

en dat is jammer voor die jongen!!!

Het is WEL 'n Klikspaan. Brrr

• perihelium

theo schreef:

>

> perihelium schreef:

> >

> > klik want dit heeft niks met de Bijbel of geloofsovertuiging

> > te maken.

> >

> > <><

>

> Joh. 15 : 11 en 12.

>

> Ik heb er hier onlangs ng een poging aan gewaagd om er over

> in discussie te gan zoals je weet.

Hoe vertel jij als dorpeling op een liefdevolle manier dat dit onderwerp niks met de Bijbel te maken heeft?

>

> Ben jij wel in de liefde van Christus?

>

> Zo ja, dan weet jij je vreugde aardig te verbergen.

>

> theo

Wie zal Gods uitverkorenen aanklagen? God zelf spreekt hen vrij. Wie zal hen veroordelen? Christus Jezus, die gestorven is, meer nog, die is opgewekt en aan de rechterhand van God zit, pleit voor ons. Wat zal ons scheiden van de liefde van Christus? Tegenspoed, ellende of vervolging, honger of armoede, gevaar of het zwaard? Er staat geschreven: ‘Om u worden wij dag na dag gedood en afgevoerd als schapen voor de slacht.’ Maar wij zegevieren in dit alles glansrijk dankzij hem die ons heeft liefgehad. Ik ben ervan overtuigd dat dood noch leven, engelen noch machten noch krachten, heden noch toekomst, hoogte noch diepte, of wat er ook maar in de schepping is, ons zal kunnen scheiden van de liefde van God, die hij ons gegeven heeft in Christus Jezus, onze Heer. (Rom 8:33-39)

‘Meester, we hebben iemand gezien die in uw naam demonen uitdreef en we hebben geprobeerd hem dat te beletten, omdat hij u niet samen met ons volgt.’ Jezus zei tegen hem: ‘Verhinder het niet! Want wie niet tegen jullie is, is voor jullie.’ Toen de tijd naderde dat Jezus van de aarde zou worden weggenomen, ging hij vastberaden op weg naar Jeruzalem. Hij stuurde boden voor zich uit. In een Samaritaans dorp, waar ze kwamen om zijn komst voor te bereiden, wilden de dorpelingen hem niet ontvangen, omdat Jeruzalem het doel van zijn reis was. (Lukas 9:49-53)

<><

• ¥ Lotje ­­¥

http://www.jordaanweb.nl/HTML/index.htm?/HTML/tichelkerk.htm&1

• ¥ Lotje ­­¥

ow Sorry Cor ik zie dat het er al staat . Die link.

• Cor

God klaagt niet aan

maar iemand die beweert volgeling te zijn doet niet anders.

trouwens:

Ik meen dat jij van hier zou vertrekken. ik zou maar aanstalten maken

en je koffers pakken:+

• Cor

Toch bedank Lotje,

ik heb het toen zelf geplaatst!

• Channah

Ha, de kerk waar ik mijn eerste schreden op het pad van de muziek, met name zang, gezet heb! :-)