Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Leef volgens de wil van God

• Sytse Kees

13 Bekommer u om de noden van de heiligen en wees gastvrij. 14 Zegen uw vervolgers; zegen hen, vervloek hen niet. 15 Wees blij met wie zich verblijdt, heb verdriet met wie verdriet heeft. 16 Wees eensgezind; wees niet hoogmoedig, maar zet uzelf aan tot bescheidenheid. Ga niet af op uw eigen inzicht. 17 Vergeld geen kwaad met kwaad, maar probeer voor alle mensen het goede te doen.

18 Stel, voor zover het in uw macht ligt, alles in het werk om met alle mensen in vrede te leven. 19 Neem geen wraak, geliefde broeders en zusters, maar laat God uw wreker zijn, want er staat geschreven dat de heer zegt: ‘Het is aan mij om wreek te nemen, ik zal vergelden.’ 20 Maar ‘als uw vijand honger heeft, geef hem dan te eten, als hij dorst heeft, geef hem dan te drinken. dan stapelt u gloeiende kolen op zijn hoofd.’ 21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.

Rom 12: 13-21

S.C

• perihelium

Mooi om een Bijbeltekst te plaatsen Sytse Kees, maar je geeft er geen uitleg bij. Dan valt er te raden wat je bedoeling is en dat is zeker in het licht van je eerdere uitspraken waarin je blijk gaf van je geloofsafval nogal moeilijk voor hen die wel hun vertrouwen aan God en Zijn Woord geven.

<><

• Verbaasd

perihelium schreef:

>

> Mooi om een Bijbeltekst te plaatsen Sytse Kees, maar je geeft

> er geen uitleg bij.

Nou breekt toch zowaar mijn klomp.

Dat doe jij toch ook niet Steven? Jij begint toch ook iedere keer een bericht zonder uitleg?

Gr. Majorie

• Boris

Je was me net voor:D

• Douce

Peri is al weer een paar dagen met een razzia bezig en hamertje tik aan het spelen, in Jezus naam nota bene. 't Lijkt wel een koppensnellersbordje:)

Douce

• Verbaasd

Moet je wat sneller typen :D

• Douce

Projectie rijmt op zelfreflectie, maar heeft niets met elkaar te maken;)

Douce

• Verbaasd

Ja, ik heb het zojuist even gelezen. Het “gesprek” met Thomas bijvoorbeeld.

Een hoopvol begin was het.

• Boris

Zit ook een steengoeie misdaadfilm van Martin Scorsese te kijken.

• Verbaasd

OK, het is je vergeven :D

Balen dat ik die nu gemist heb. Ik was laat thuis en heb niet meer gekeken of er iets op tv was. Hij duurt nu nog maar een kwartiertje zag ik in de gids.