Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nu echt einde der tijden aangebroken

• Frans

Frans klapt uit de biecht !!!!!!

“Het was mijn rechter grote teen.”

reactie van geschokte echtgenote : “doe nu in het vervolg het licht aan! ”

• Douce

Je moet in het donker in de slaapkamer ook geen gekke dingen doen met je rechterteen, wees gewaarschuwd!:)

Douce

• Verbaasd

Zo zal het precies in de roddelbladen komen te staan :D

Gr. Majorie

• Michiel

Frans schreef:

>

> EXCLUSIEF: Tot overmaat van ramp heb ik ook nog m'n teen

> gestoten vanmorgen.

>

> Frans

Ha ha ha.

Heb je de Teleklets al gebeld en Albert Verlinde ?

;)

• Michiel

Boris schreef:

>

> Het lijkt erop dat je bent gehersenspoeld door deze site.

Beste Boris,

Waarom lijkt het erop dat ik gehersenspoeld bent als ik probeer aan te geven dat ik alle aandacht voor zo iets onbenulligs als de breuk tussen twee bekende jonge Nederlanders absurd vindt ?

Probeer me dat eens uit te leggen. Moet ik al die aandacht heel normaal vinden - ben ik dan niet gehersenspoeld ?

En over die website - die mij overigens niet bekend was:

Er zijn christenen die ontzettend idiote websites het net op slingeren. Maar Boris…. het zal voor jou schokkend zijn. Er zijn ook niet-christenen en zelfs ongelovigen die hele ontzettend idiote websites het net op slingeren .Soms Boris lijken we allemaal net mensen.

;)

Met een groet,

Michiel…

• Frans

Dat zeg je nu!. waarom had niemand mij dan gewaarschuwd?

Ik wordt ondertussen gewoon gestalkt en paparazi voor de deur. :-)

• Frans

Er is zelfs kans dat er morgen instaat, dat het niet mijn teen was maar eigenlijk die van mijn echtgenote, ik zou het verhaal uit schaamte hebben aangepast om haar te beschermen. :-)

• Frans

Er zijn afspraken gemaakt voor een maandelijks collumn in Privé.

Ook zou de E.O. geïnteresseerd zijn ons een rol aan te bieden in een soap met als werktitel : “Op Grote Voet”

:-)

• Boris

Alleen de riooljournalistiek besteedt aandacht aan die flauwekul. Het beste is dat gewoon te negeren.

• Boris

Michiel schreef:

"Jan en Yolanthe uit elkaar…

Adam en Patricia uit elkaar…

Feyenoord met 4-0 onderuit in de eigen Kuip tegen NAC voor het eerst in de historie… en op weg naar een faillissement…

En de Toppers in de voorronde van het Songfestival kansloos vernederd…onze Toppers niets meer dan Tobbers in Europa…

We zullen er aan moeten geloven. Het is zover… "

En dat dit “het einde der tijden” betekent volgens jou is natuurlijk lachwekkend:D