tuurlijk, 't is maar een kleinigheig vergeleken de werel crisus.
toch “LOOP” ik te juichen. ik heb gevloekt, gehuild, niet gezongen.
wat er nu weer is gebeurd?
o gewoon, er was, bij mij, ingebroken, in de bergruimte, alleen mijn studieboeken zijn weg, ik vloekte, dan maar achter de garaniums.
ik belde om aangift te doen. dat via internet te doen lukte mij niet, toen maar gevloekt en gejankt. ik had die boeken bewaard om verder te gaan als ik beter ben. achterlijk natuurlijk! ik moest persoonlijk komen om aangifte te doen. in min situatie een tikkie ingewikkeld, maar goed er kwam een volksbusje voorrrijden, werd daar met stoel en al in gezet, uitgepl..gehaald. aan de balie gekomen kreeg ik de mededeling dat ik vrijdadag over een week welkom was om aangifte te doen.ik kreeg onchristelijke neigingen, maar ik hoorde de jongens bidden, er kwam nog iemand bij, één van die jongens kreeg een formulier hij deed dus aangifte. ik werd weer in het busje gezet en thuis afgeleverd.
ik sliep slecht, moest vanmorgen naar het ziekenhuis,ik was doodsbang om te gaan.de chirurg was meer dan te vrede, ik viel flauw, gelukkig begreep de dokter dat ik veel had doorgemaakt en daarom van slag was. hij liet me de foto's zien. zelfs de breuk vande heup was aan het vervagen. de val in de w.c. had geen enkele letsel achter gelaten.
ik mag, met hulp van de peut beginen met los lopen, geen krukken, zonder rolstoel
wel zonder studie boeken. daar heb ik ze dus 30 jaar voor bewaard. ik ben benieuwd of mijn tijd wordt ingevuld of dat ik ga denken dat die gozer gelijk heeft door zijn auto tegen die naald aan te zetten. nee ik vind dat een onbehoorlijke daad, maar kon het mij wel indenken.