Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Speciaal voor Boaz

• Elia

Zijn ze bij jou thuis ook zo handig?

:D

http://www.youtube.com/watch?v=kvBiSW5QFKY

Ellen

PS niet wegklikken nou!

• Elia

Was de omschrijving vergeten:

We hebben het allemaal wel eens, even gauw nog iets printen en dan doet het ding het niet, geen papier, inkt leeg, staat uit, enz. enz.

Geweldig, zo'n huisdier, één die je een pootje helpt om de printer aan de gang te krijgen!

Ellen ;)

• Gonnie

Kostelijk! Wat zijn katten toch heerlijke wezens!

Als je katten hebt dan verveel je je nooit.

• Douce

Is in de hel ook zo, snel verbranden gaat niet lukken. Dan is de bezine op, dan de lucifers niet op voorraad en meestal is er ook niemand om in de fik te steken. Zitten allemaal in het voorportaal (samen met Paul Rodenko) helse (onstichtelijke) verhalen uit te wisselen en moppen te tappen…:D

Douce*D

• Douce

En dan straks, in het paradijs, eten ze geen muizen meer……………..nou dan zijn het voor mij geen katten, maar meer tamme konijnen……………………..:D

Heerlijke wezens katten, helemaal mee eens.

Douce*D

• CU.

Nou, dan heb ik ook wel een meevaller voor je.

Geesten hebben geen vlees en bloed, dus die kan Jezus door God niet laten verbranden.

Volgens mij zijn al die praatjes over brandende hel en zo duimzuigertjes.

met groet, CU.

• Douce

Dit soort meevallertjes heb ik gelukkig al redelijk ingecalculeerd in mijn leven, vandaar dat ik zo gek ben op cryptische omschrijvingen………….:D

Douce*D