Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraag jezelf eens af;

• BOAZ

Ontloop jij weer het geven van een antwoordt, denk je?

Wij hebben jou wel door, atheist die denkt dat hij gelovig is.

Dat is pas dom, meeheuler met atheisten.

Boaz.

• Cor

Mag jij zeggen steven,

beter jij dan iemand met 'n gezond verstand.

• Daan

Inderdaad Boaz,hij wringt zich altijd in allerlei kromme bochten om maar niet in discussie te gaan,vandaar dat ie twee handen op één buik is met de Atheisten en altijd met kritiek komt op gelovigen.

In discussie gaat ie nooit…..hij heeft het veel te druk om met zijn door nicotine aangetaste te wijzen naar een ander !

• Florin

Hoi Daan, ik vroeg me af hoe het met je zoektocht was/is naar de HERE God . Heb je al een gemeente gevonden waar je je thuis voelt ?

Gr Florin

• Kwint

Ik raad de gemeente Goe aan ;)

• Daan

Hey Florin,ik heb niks gevonden.

Ik geloof wel,maar wil nergens bij aangesloten zijn. Dat hele kerkgebeuren zie ik niet zitten hoor ……je zou zo'n predikant als Zielenpieta treffen :?

Gr Daan :)

• Florin

Daan schreef:

>

> Hey Florin,ik heb niks gevonden.

> Ik geloof wel,maar wil nergens bij aangesloten zijn. Dat hele

> kerkgebeuren zie ik niet zitten hoor ……je zou zo'n

> predikant als Zielenpieta treffen :?

Hey Daan [;)], ja kijk ik ga ook al wat jaren niet meer naar een gemeente, alles wordt steeds charismatischer en men bedekt steeds meer de zonden binnen de gemeente met de mantel der ‘liefde’ , bijna alles is toegestaan zolang je de ‘liefde’ hebt .

Gods Woord is duidelijk :

Wat? Stelen, doodslaan, echtbreken, vals zweren, voor de Baäl offers ontsteken en andere goden achternalopen, die gij niet gekend hebt – 10 en komt gij dan staan voor mijn aangezicht in dit huis, waarover mijn naam is uitgeroepen, en zegt: Wij zijn geborgen! ten einde al deze gruwelen te bedrijven? 11 Is dit huis, waarover mijn naam is uitgeroepen, in uw ogen een rovershol?” Jeremia 9

Maar goed, ook thuis kun je/kan men het aangezicht van de HERE God zoeken, je zonden belijden en Zijn Zoon de HERE Jezus Christus zien als de Weg, de Waarheid en het Leven en de Enige Weg tot de Vader .

*Tja, als ik in een dienst zou zitten waar iemand als Zielenpizza [;)] preekt zou ik gelijk z'n ‘dienst’ gaan verstoren ;)

Florin

• Verbaasd

Florin schreef:

>

> Daan schreef:

> >

> > Hey Florin,ik heb niks gevonden.

> > Ik geloof wel,maar wil nergens bij aangesloten zijn. Dat hele

> > kerkgebeuren zie ik niet zitten hoor ……je zou zo'n

> > predikant als Zielenpieta treffen :?

>

> Hey Daan [;)], ja kijk ik ga ook al wat jaren niet meer naar

> een gemeente, alles wordt steeds charismatischer en men

> bedekt steeds meer de zonden binnen de gemeente met de mantel

> der ‘liefde’ , bijna alles is toegestaan zolang je de

> ‘liefde’ hebt .

Wat zit je toch vreselijk te zeuren. Juist bij jouw geloof is alles toegestaan omdat jij in de here bent en je alles toch automatisch vergeven wordt. Dus leef er op los Florin. Het is je allemaal bij voorbaat al vergeven.

> Gods Woord is duidelijk :

>

> "Wat? Stelen, doodslaan, echtbreken, vals

> zweren, voor de Baäl offers ontsteken en andere goden

> achternalopen, die gij niet gekend hebt – 10 en komt gij dan

> staan voor mijn aangezicht in dit huis, waarover mijn naam is

> uitgeroepen, en zegt: Wij zijn geborgen! ten einde al deze

> gruwelen te bedrijven? 11 Is dit huis, waarover mijn naam is

> uitgeroepen, in uw ogen een rovershol?" Jeremia 9

>

> Maar goed, ook thuis kun je/kan men het aangezicht van de

> HERE God zoeken, je zonden belijden en Zijn Zoon de HERE

> Jezus Christus zien als de Weg, de Waarheid en het Leven en

> de Enige Weg tot de Vader .

Daar heb je het al. Als je je zonden maar belijdt is alles toegestaan. Een moordje meer of minder, wat maakt het uit. Leg het neer bij de Heer en klaar ben je. Je zonden zijn je vergeven.

Wat een heerlijk makkelijk geloof. Nog makkerlijker dan alles met de mantel der liefde bedekken.

Gr. Majorie

• Florin

Daan,

Zolang je het zelf maar naar de Bijbel gezien het in orde hebt met de Vader, en dat kan alleen door in Zijn Zoon te geloven en Hem te zien als DE Weg, DE Waarheid en HET Leven en de Enige Weg tot de Vader is goed .

Het is goed om contact te hebben met broeders en zusters in't geloof en om naar een gemeente te gaan maar als het echt bijna niet kan, t'hoeft niet,

Gr Florin

• Kwint

Het is goed om contact te hebben met broeders en zusters in't geloof en om naar een gemeente te gaan maar als het echt bijna niet kan, t'hoeft niet,

Als je er gewoon geen zin in hebt zoals Daan, kun je dat dan zien ‘als het echt bijna niet kan ’ ???

Waneer kan iets/het bijna niet ?

:D