Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Prikbord gesloten

  • bijbel

    In verband met voortdurende klachten over prikkers, over dood verwensingen, over het beheer waarbij de deel van de prikkers meent dat er te veel wordt gemodereerd en een ander deel te weinig gaat het prikbord dicht.

    Een team van 3 moderatoren die de hele dag door het prikbord in de gaten hield heeft het niet voor elkaar gekregen om tenminste een groot deel van de prikkers tevreden te stellen

    Helaas zijn ook de beheer mogelijkheden op dit moment bij startpagina niet voldoende om stalkers en andere slecht willende prikkers te weren.

    Onze excuses aan de prikkers die wel begrip hebben gehad voor de situatie waarin we ons werk deden.

    Paul (webmaster)

  • Gonnie

    keessie

    Frans en Douce (en wie ik eventueel vergeten ben), leuk dat er oude bekenden zijn.

    Ja ik dacht ik zal eens kijken hier bijbelprik is inderdaad alweer een tijdje geleden, komt bij de tijd lijkt ook wel al sneller te gaan naarmate men ouder wordt.

    Inmiddels is onze jongste dochter ook alweer ander half jaar de deur uit de tijd vliegt, dus zijn we nu weer met zijn tweeen zoals we begonnen waren.

    Verder is er veel varanderd in vrij korte tijd wat het wereld gebeuren betreft de machtverhoudingen zijn aan het verschuiven en de onderlinge godsdiensten nemen scherpere vormen aan in het algemeen is de wereld er niet vrolijker op geworden.

    Verder heb ik de laatste maanden vele gesprekken gehad met de JG's helaas kwamen we er niet uit er werd zelfs met een vinger naar mij gewezen.

    Verder heb ik nu toch een andere kijk op Amerika nadat ik daar ben geweest.

    Voor de rest ben ik geregeld bezig met de Koran en Bijbel.

    Het is allemaal beetje in het kort wat ik zoal gedaan heb en mee bezig ben.

    Voor de rest gaat het goed en zal mij af en toe laten zien hier.

    Groetjes van keessie

     

    Wat heeft het jou gebracht Keessie dat jij geregeld bezig bent de koran en de bijbel.?

    Wat ik dagelijks zie op het nieuws zo als al die bootvluchtingen volwassenen met hun kleine kinderen die in alle wanhoop trachten te vluchten in de hoop op een enigzins een veiliger leven en wetende dat zij misschien het doel niet zullen bereiken. En de Almachtige is dan niet altijd met hun want vele verdrinken. Hoe bizar moet het leven daar zijn van waar zij vandaan komen.Geloof jij nog in God.??

     

    .