Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Aan de deur!

  • samuel

    Je hoeft hem niet te lezen, ik heb je niet gevraagd de topic te lezen, je komt hier zelf aanwaaien, en als je er geen verstand van hebt, blijf er dan van weg, dan hoef je ook geen onzin neer te schrijven!

    Of wil je een discussie over de Islam ontketenen?

    Kan ook!

  • ¥ Lotje ­­¥

    nee ze geven wel blaadjes af ;) maar geef niet . Maar ergens in een topic schreef johanan dat ze maar 4 keer komen . nou echt niet . Hier komen ze zeker iedere maand en nu was het 2 keer in de week en heb wel open gedaan ook de eerste keer. Anders zouden ze je huisnummer op schrijven en komen ze nog eens langs . werd er gezegd . Vraag me alleen af waarom 2 keer komen , het word vervelend zo…….

  • Nada

    Ik heb het niet over de Islam ik heb het over wat jij zegt en ik vind het best wel vooringenomen dat jouw conclusie is dat ik er geen verstand van heb en dan maar moest wegblijven.

    Waarom ga je zo te keer? Wat heeft je dan zo geraakt in mijn reactie dat je zo naar tegen me doet?

  • keessie

    Hier komen ze zeker 6 keer per jaar is niet erg hoor, ik krijg altijd boekjes van ze gratis en ze zijn ook altijd aardig tegen mij, en mij vinden ze ook aardig denk ik.

  • samuel

    Nada Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb het niet over de Islam ik heb het over wat

    > jij zegt en ik vind het best wel vooringenomen dat

    > jouw conclusie is dat ik er geen verstand van heb

    > en dan maar moest wegblijven.

    Maar ik heb het wel over de Islam! Wellicht heb je daar wel verstand van.

    Mijn conclusie is in het geheel niet vooringenomen, je hebt geen verstand van het christelijke geloof en ook niet van wat de JG`s geloven anders dan wat je hier kan lezen.

    >

    > Waarom ga je zo te keer? Wat heeft je dan zo

    > geraakt in mijn reactie dat je zo naar tegen me

    > doet?

    Wat is dat nu voor onzin! Ik doe helemaal niet naar, niet zo slachtofferig doen hoor, daar trapt niemand in.

    Ik geef je gewoon repliek op je ongefundeerde reactie, daar moet je toch tegen kunnen.

  • ¥ Lotje ­­¥

    :)ik sta ze ook te woord . eentje er van die altijd komt ken ik . maar zoals ik al zei ze moeten niet te dikwijls komen hou ik niet van . dan word het wat vervelend .

  • Nada

    Ok ok, wat jij wilt ;)

  • samuel

    Je kan knipogen wat je wil, maakt nog steeds niet dat je verstand hebt van christenen of de JG`s.

  • Nada

    Wat jij wilt, maar dat zei ik al een paar keer. :)

  • samuel

    Het gaat er niet om wat ik wil, het gaat er om dat jij een onnadenkende reactie plaatste op iets waar je geen verstand van hebt.