Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Omgekeerde wereld.

  • Boris

    Ik had gisteren een pb bericht van deze “martin85”

    hallo Boris

    het gaat mij niet om wie wat waar doet

    ik merk dat hier een enorme dagelijkse ruzie is

    het gaat mij om de enorm agressieve berichten over dubbelloops geweren enz

    ik had berichten gerapporteerd maar er gebeurt helemaal niks

    vandaar de aandacht door ze te herhalen

    het is voor andere prikkers namelijk extreem irritant deze dagelijkse troep en ruzies te moeten.lezen op dit Bijbel forum

    martin

  • CU

    Wat dom om dat in je eigen huis te doen.

    Het is veel verstandiger om na een wip naar je eigen huis te gaan.

  • theo

    Lach jij wel eens Peri?

    Glimlachen of bulderend lachen zodat je buikspieren pijn doen?

    Jaren geleden las ik iets van een meneer die schreef dat mensen eigenlijk allemaal in het zwart zouden moeten lopen vanwege de vele vele zonden.

    Echter: Volgens biologen zijn wij de enige schepselen die humor hebben. Als gelovige merk ik op: Een door God, onze Schepper gegeven kans/mogelijkheid.

    Lach jij wel ens?

  • keessie

    Lachen is voor de dommen vaak lachen ze om niets, vaak lachen ze om leedvermaak.

    Er valt niet veel te lachen in deze wereld.

  • theo

    Beste keessie, ik ben 60 jaar jong en kijk naar het journaal en lees kranten ( meer dan Xander nieuws).

    Bovendien heb ik mijn portie ellende ook wel meegekregen, net als ieder mens.

    En DUS mogen we niet de aan ons door God gegeven lachende mogelijkheden benutten?

    Dat vind ik tamelijk onbegrijpelijk.

  • keessie

    Jezus heeft ook niet gelachen sla de Schrift er maar op na.

  • Otis

    Wat een negatief persoontje ben jij zeg, er valt gelukkig nog veel te genieten en veel te lachen.

  • keessie

    wat valt er nu te lachen in het leven

  • keessie

    Theo ken jij bv lachen om Joep van het Hek of om Freek de Jonge of Paul de Leeuw nou die krijgen mij niet aan het lachen hoor over de rug van een ander.

  • theo

    Daar kan ik inderdaad niet om lachen en DUS is er niks anders om over te kunnen lachen??

    Je hangt een door een aan ons door God gegeven mogelijkheid gewoon met een zuur gezicht aan de wilgen begrijp ik.