Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

aramese Jezusgebed

  • Scarlett 2de

    Nee want ik ben christen.

  • Johanan

    De enige verklaring is,dat als jij niet thuis bent wordt je huis nr/str op geschreven,en komen ze later terug.

    Het kan zijn,en dat is voor mij de enige verklaring,dat ze vergeten zijn je huis nr door te schrappen.

    Het is naar gelang de grote van de plaats waar je woont,en de grote van de JG gemeente maar het is

    gewwoolijk 2a3 keer per jr.

    Als er veel pioniers in die gemeente zijn is het 4x per .jaar

    Dus in jouw geval is er een foutje op getreden.

    Maar lotje binnenkort komen ze niet meer,en hebben al die mensen die niet hebben geluisterd eeuwig rust.

    Johanan.

  • BOAZ

    Scarlett 2de Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee want ik ben christen.

    Dan hoort een mystieke gnostische vertaling van het “onze Vader” hier niet te staan.

    Bovendien heb ik de Aramese versie geplaatst en komt in het geheel niet overeen met de versie van Moerland.

    Boaz.

  • Scarlett 2de

    En nu eindig ik mijn zin:

    …omdat ik christen ben. En ik juist niet uit mijn overtuiging de pretentie mag hebben om mijn geloof in een God, Jahweh of Allah als enige Waarheid te bestempelen. De overtuigingen van andersdenkenden en ongelovigen zijn mij evenveel waard in het leven.

  • Ellen-Josee

    hahaha! Het wordt hier steeds mooier…

  • Ellen-Josee

    :);) Daar kan ik zo bij..

  • Ellen-Josee

    Dat zit je dwars he?

    Maar ik heb gelijk, dat is gewoon zo!

    Ellen

  • Scarlett 2de

    (tu)

  • Ellen-Josee

    Ja daar heeft ie nou weer geen antwoord op…

    Shalom,

    Ellen

  • Ellen-Josee

    Jij vindt het geweldig! Ja dat moet wel :D

    hahaha!