Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

EU geeft miljarden aan moordzuchtige jodenhaters

  • Eliyahu

    Bs'd

    Nog steeds niet geleerde lessen

    http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/01/nog-steeds-niet-geleerde-lessen?utm_source=Dagelijkse+Standaard+List&utm_campaign=24c4b7f481-nb&utm_medium=email

    Twee jaar geleden leidden demonstraties in Caïro tot de val van president Mubarak. Hij was een boef die er gedurende zijn hele loopbaan voor waarschuwde dat na hem ergere boeven zouden komen. Maar dat geloofden westerse commentatoren en journalisten niet. Dat zei Mubarak maar om westerse steun voor zijn regime te krijgen, vond men.

    Vol vreugde werd over de demonstraties bericht. Egypte zou een open samenleving worden. Er kwamen verkiezingen. De Egyptenaren kozen voor partijen die minder vrijheid beloofden. Meer sharia, minder tolerantie. Maar de Moslimbroeders zouden door het krijgen van regeringsverantwoordelijkheid pragmatisch gaan handelen, zeiden de deskundigen. In werkelijkheid verwierf de nieuwe Egyptische president nog meer macht dan Mubarak bezat. De deskundigen bleken vooral in zelfbedrog uit te blinken.

    Onlangs zijn interviews met president Morsi uit 2010, die de onvolprezen website Memri.org heeft laten vertalen, boven water gekomen. Morsi is vaak heel duidelijk wanneer hij in het Arabisch spreekt en niet met president Obama een telefoongesprek voert.

    Oplaaien

    Over zionisten heeft Morsi heldere meningen: ’Ze hebben de vlammen van burgerlijke onrust door de hele geschiedenis heen doen oplaaien, ze zijn van nature gevaarlijk.’ Door het gebruik van de toevoeging ’de hele geschiedenis’ vertelt Morsi dat hij met zionisten Joden bedoelt. Morsi volgt de haat van de profeet Mohammed, die geen steun kreeg van de Joden van Mekka en Medina en hen daarom liet uitmoorden.

    In de islamitische theologie worden met name de Joden vervloekt. Wanneer een vrome moslim over ’zionisten’ spreekt, bedoelt hij altijd Joden. Morsi is zo’n vrome moslim. De bidplek op zijn voorhoofd laat daarover geen misverstand bestaan. Die krijg je niet van partijtjes golf.

    Morsi is zo extreem dat hij over de Palestijnse Autoriteit, geleid door een andere Jodenhater, Abbas (die ooit in de Sovjet-Unie afstudeerde met een antisemitische scriptie), opmerkte: ’Deze PA is gecreëerd door de zionistische en Amerikaanse vijanden met als enig doel de wil van het Palestijnse volk en zijn belangen te weerstaan.’

    Morsi vindt dus Abbas een lichtgewicht. U moet weten: Abbas houdt vast aan het zogenaamde ’recht op terugkeer’, ofwel aan de eis dat alle nakomelingen van Palestijnen die in 1948 de aanval van de Arabische legers op het net opgerichte en piepkleine Israël ontvluchtten, naar het huidige Israël terugkeren. Het gaat om miljoenen mensen, de enige groep in de wereld waarvan de kinderen en kleinkinderen ook als vluchteling te boek staan en al generatieslang door internationale hulporganisaties worden gevoed en gekleed.

    Weerga

    Het resultaat is een bevolkingsexplosie die zijn weerga niet kent, met heel veel werkloze en gefrustreerde jongemannen van wie een groot deel als martelaar wil sterven. De mogelijke terugkeer van al die mensen betekent het einde van de staat Israël. Dat is wat Abbas wil. Maar dat is voor Morsi niet genoeg.

    Morsi zegt: ’Ofwel je accepteert de zionisten en alles wat ze willen, ofwel het is oorlog. Dat is wat de bezetters van het land van Palestina kennen – deze bloedzuigers die de Palestijnen aanvallen, deze oorlogshitsers, de nakomelingen van apen en varkens.’

    Dat laatste herhaal ik even: ’de nakomelingen van apen en varkens’. Dat is de traditionele islamitische omschrijving van Joden. Ik ben ook zo’n nakomeling van apen en varkens en ik ben een bloedzuiger en oorlogshitser. De opvolger van Mubarak, steunend op de grootste religieuze groepering in Egypte en de meerderheid van de bevolking, is in deze citaten volstrekt open over zijn intenties.

    Er is een eeuwige oorlog gaande tussen de islam en het Jodendom, stelt hij, in navolging van de grondlegger van de islamitische revolutie in Iran, ayatollah Khomeini en andere denkers over de terugkeer naar islamitisch vroomheid, en als het aan hem ligt, wordt die oorlog zo snel mogelijk in volle hevigheid gevoerd.

    ’We moeten alle vormen van tegenstand tegen hen inzetten. Geen enkel Arabisch of islamitisch volk zou met hen iets te maken moeten hebben. Op hen zou druk moeten worden uitgeoefend. Ze mogen geen kans krijgen, ze mogen op geen enkel stuk Arabisch of islamitisch land staan. Ze moeten uit onze landen verdreven worden.’

    Plunderen

    Ook zegt Morsi: ’Wat zij de Joden vóór 1947-8 hebben gepakt staat gelijk aan plunderen, en wat zij nu doen is de voortzetting van dat plunderen. Wij erkennen op geen enkele manier de „Groene Lijn”, de grenzen van 1967. Het land van Palestina hoort toe aan de Palestijnen en niet aan de zionisten. De zionisten begrijpen niets anders dan de taal van geweld.’

    Hier spreekt de huidige president van Egypte, de parel van de Arabische wereld, de bakermat van hoop dankzij de Arabisch Lente. Dit is de man die de hervormingen in Egypte moet leiden en doorvoeren. Dit is de man wiens regime nu door miljardensteun vanuit het Westen op de been wordt gehouden – ik overdrijf niet: dat is hetzelfde als miljardensteun aan nazi-Duitsland geven. Morsi is een doorgewinterde antisemiet, leider van een religieus-politieke beweging die niet anders dan als een islamitisch-fascistische beweging kan worden omschreven, en hij krijgt volop financiële steun van ons.

    Het spijt me op deze manier de staatssecretaris van Financiën, die de Belastingdienst leidt, in te lichten over mijn weigering aan Nederlandse steun aan Egypte bij te dragen. Ik zal burgerlijk ongehoorzaam zijn: ik zal geld inhouden op mijn belastingbetaling aangezien ik weiger bij te dragen aan de steun aan een regime dat uit is op mijn dood en de dood van mijn gezin en familie, allen ’nakomelingen van apen en varkens’.

    In de jungle van betalingen aan Egypte, via vele potten, rechtstreeks en indirect via de EU, is het moeilijk vast te stellen hoeveel geld er eigenlijk naar Egypte stroomt, maar het gaat om veel, veel geld. Ik zal proberen dat bedrag per belastingbetaler vast te stellen. Ik weiger mijn aandeel te betalen.

    Bevelschriften en deurwaarders kunnen het resultaat zijn van mijn weigering. Het zij zo. De schande ligt niet bij mijn weigering. De schande betreft onze politieke elites, die hun ogen sluiten voor de zieke denkbeelden van het islamisme. Wij financieren in Egypte een beweging die droomt van de dood van de Joden, en de ondergang van het Westen.

    Hebben we de les nog steeds niet geleerd? Leven we opnieuw in tijden van ontkenning en collaboratie?

    #######################################################################

    Komt hier de ware aard van de EU weer naar boven? Dezelfde EU die al duizenden jaren niks anders doet dan joden discrimineren, deporteren, martelen, en vermoorden?

  • Sfred+

    Ze;f ben jij ook zo tolerant en flexibel als een betonplaat, gezien je postingen over jouw geloof en je opmerkingen richting ongelovige.

  • Frederik D

    Je zou de Eliyahu's en de fanatieke Palestijnen samen moeten opsluiten. De woestijngeloofjes leiden niet tot het paradijs.

  • Sfred+

    Zijn eigen postingen zijn altijd zeer tolerant en vredelievend naar ander gelovige en religie's toe. Niet dus…………………………….. Daarom zal er nooit geen vrede zijn zolang er figuren zijn zoals Morsi en Eliyahu. Alleen zal Eliyahu de schuld geven aan mensen zoals Morsi en het westen en Morsi geeft de schuld aan mensen zoals Eliyahu en het westen. ;)

    Kortom het zijn allebei oorlogshitsers door hun overtuiging cq geloof.

  • BJE

    Ik denk dat Eliyahu een punt heeft met zijn topic. Maar ik vind wel dat hij over de volgende dingen zou moeten denken.

    1. Je vraagt instemming in deze topic. Maar hoe kan je dat vragen van mensen die volgens jou niet tot 2 kunnen tellen (christenen). Zijn ze dan wel intelligent genoeg om deze tekst van je te begrijpen? is mijn vraag? Waarom denk je dat? Of is je vernietigende houding tegenover christenen te vergelijken met die van moslims, die joden apen en varkens noemen. Misschien zal je zeggen: ik probeer geen christenen dood te maken of dat te suggereren. Waar. Maar karaktermoord is je niet vreemd. Omdat er veel joden zijn die zich daaraan niet schuldig maken, zou je aan hen een voorbeeld kunnen nemen.

    2. Mijn tweede punt om over na te denken is. Je hamert er altijd op dat God één is en dat lijkt voor jou het enig bestaande evangelie. Maar dat is nu juist ook wat moslims geloven. Als er zo'n gigantisch conflict is tussen joden en moslims dan doet het er dus helemaal niets toe dat God één is. Hoe zie je dat?

    BJE

  • Douce.

    Vandaar dat ik zelden tot nooit zijn topics lees. Bij hoge uitzondering als ik op een reactie klik van iemand.

    Ik heb niets met eenzijdigheid en met zelfverheffing op grond van de Bijbel. Laat ik het zo zeggen: ik erger me er aan.

    Ook erger ik me aan figuren die zich zelf verheffen als tegenstanders. Kortom, ik houd van eendracht en harmonie, voor zover dat hier mogelijk is op dit prikbord. Is dat er niet, blijf ik altijd zoveel mogelijk uit de buurt:D Jij kunt de zaak ook behoorlijk opruien. Houd Douce niet zo van.

    Douce

  • Patricia

    Wouw, scherp gezien zeg !

  • Eliyahu

    BJE Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik denk dat Eliyahu een punt heeft met zijn topic.

    > Maar ik vind wel dat hij over de volgende dingen

    > zou moeten denken.

    >

    > 1. Je vraagt instemming in deze topic. Maar hoe

    > kan je dat vragen van mensen die volgens jou niet

    > tot 2 kunnen tellen (christenen). Zijn ze dan wel

    > intelligent genoeg om deze tekst van je te

    > begrijpen? is mijn vraag? Waarom denk je dat?

    Bs'd

    Ik denk dat christenen wel slim genoeg zijn om zoiets te begrijpen.

    Ik denk ook dat ze over het algemeen heel aardig kunnen tellen.

    Het is alleen wanneer het op religie aankomt, dat ze hun verstand op nul zetten, en ze niet meer tot twee kunnen tellen, en gaan denken dat 1 + 1 = 1.

    > Of

    > is je vernietigende houding tegenover christenen

    > te vergelijken met die van moslims, die joden apen

    > en varkens noemen. Misschien zal je zeggen: ik

    > probeer geen christenen dood te maken of dat te

    > suggereren. Waar. Maar karaktermoord is je niet

    > vreemd. Omdat er veel joden zijn die zich daaraan

    > niet schuldig maken, zou je aan hen een voorbeeld

    > kunnen nemen.

    Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

    Ik leg de vinger op de zere plek, en maar de christenen duidelijk dat ze afgodendienaren zijn.

    > 2. Mijn tweede punt om over na te denken is. Je

    > hamert er altijd op dat God één is en dat lijkt

    > voor jou het enig bestaande evangelie. Maar dat is

    > nu juist ook wat moslims geloven. Als er zo'n

    > gigantisch conflict is tussen joden en moslims dan

    > doet het er dus helemaal niets toe dat God één

    > is. Hoe zie je dat?

    Het doet er heel veel toe dat God één is, maar, zoals het NT ook zo mooi zegt: “Dat geloven de duivelen ook, en zij sidderen.”

    Geloven dat God één is is niet de oplossing voor alle problemen.

    Dat is het onderhouden van Gods geboden, en daar hebben zowel moslims als christenen grote moeite mee.

  • Sfred+

    Natuurlijk heeft hij een punt maar hij vergeet zijn eigen uitspraken.

  • Sfred+

    Heb wel eens gedacht dat r ook mensen zijn die niet geloven en die jou uitspraken zien als de uitspraken zoals die van Morsi?