Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Asielzoekers opvangen, daar is onze kerk niet voor gemaakt'

  • Sfred+

    Daarom komt Fred Teven met zijn bekeuring voor illegaal verblijf,. En dat gaat ook boven je petje, dat weet ik wel zeker. :D:D:D

  • Sfred+

    Jij bent van af nu in mijn ogen een gestoorde hufter met je vergelijk van mij met hitler, stuk nageboorte……………………..

  • perihelium

    Sfred+ Schreef:

    ——————————————————-

    > Daarom komt Fred Teven met zijn bekeuring voor

    > illegaal verblijf,. En dat gaat ook boven je

    > petje, dat weet ik wel zeker. :D:D:D

    Hij zegt dat hij daarmee komt en dat is wat anders dan dat het er komt of dat het overeenkomt met internationale wetgeving.

  • Sfred+

    Ik praat niet meer met nageboorte's die mensen vergelijkt met hitler over dit onderwerp.

  • CU

    Deuteronomium 28:57 En dat om haar nageboorte, die van tussen haar voeten uitgegaan zal zijn, en om haar zonen, die zij gebaard zal hebben; want zij zal hen eten in het verborgene, vermits gebrek van alles;

  • perihelium

    Sfred+ Schreef:

    ——————————————————-

    > En werken ho maar. :S

    Waar baseer je die uitspraak op?

  • Sfred+

    (tu);)

  • Anna Lieze

    (tu)

  • CU

    Uit het staatsblad:

    Immigratie en asiel:

    •Een beperkt pardon voor asielkinderen, die voor hun 18de minimaal vijf jaar in Nederland zijn geweest en zich niet aan het toezicht van de rijksoverheid hebben onttrokken. Gezinsleden krijgen dan, mits ze in Nederland zijn, ook een verblijfsvergunning.

    •Burka? Dan geen bijstand. Gezichtsbedekkende kleding wordt ook verboden in het onderwijs, de zorg, het openbaar vervoer en in overheidsgebouwen.

    •Een verblijfsvergunning wordt niet verstrekt als de aanvrager eerder illegaal in Nederland verbleef of fraude pleegde.

    •Illegaal verblijf wordt strafbaar gesteld. Daarbij zijn particulieren en particuliere organisaties die individuele hulp bieden eveneens strafbaar.

    •Toets voor mensen uit Aruba, Curacao en Sint Maarten op strafblad en inkomen voor vestiging in Nederland.

    •De eisen voor inburgering worden aangescherpt.

    Deze maatregelen gaan op 1 april 2013 in werking. Het nu geldende gedogen is dan ten einde.

    Voor de boetebepaling; zie de algemene regeling van bestuur d.d. 01-01-2013

  • CU

    Nu nog de Nederlandse staat vergelijken met Hitler, Peri? Als ik jou was zou ik hier niet willen wonen.