Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het paradijs......

  • Channah

    Blijkbaar heb je de site waar je zelf de link van plaatste niet gelezen, want ook daar staat duidelijk dat het reproducties zijn. Ik kopieer:

    "Expositie

    Nergens ter wereld krijgt u zo’n compleet overzicht van het werk van Jeroen Bosch als in het Jheronimus Bosch Art Center. Wij hebben een unieke collectie weten te verzamelen die u als bezoeker uitdaagt om niet alleen te kijken, maar ook mee te denken over de bedoelingen van Bosch. Op diverse manieren laten wij u zijn werk ervaren. In de galeriekamers in de toren zijn reproducties op ware grootte van al zijn schilderijen tentoongesteld, in de kelder is een 15e eeuws atelier ingericht waar u zelf aan de slag kunt, u kunt zich laten verwonderen door de film over Bosch of u kunt nog een keer met de lift naar boven gaan om opnieuw te genieten van het prachtige uitzicht over de stad van de kunstenaar."

  • CU

    Ooit eens een keer als puber aan een echt schilderij gezeten van een blote vrouw. Moest natuurlijk even aan de bruine verf voelen van de tepel. Viel daar de tepel eraf.

    Gelukkig heeft niemand het gezien.

    En ja, ik heb nooit van vrouwen kunnen afblijven.

  • ¥ Lotje ­­¥

    haha:D Dan ben jij vast in het paradijs ;)

  • CU

    Zou het niet de tuin der lusten zijn?

  • ¥ Lotje ­­¥

    ::o:D

  • Ellen-Josee

    .

  • Ellen-Josee

    Channah Schreef:

    ——————————————————-

    > Hij heeft mogelijk inderdaad kopieën gemaakt,

    > maar die hangen niet in Den Bosch.

  • Ellen-Josee

    Oké meis, jij hebt gelijk.

    Het zijn in elk geval wel hele goede reproducties in een mooie entourage :)

    Ellen

  • Channah

    Meis????? Ik ben 65, en al heel erg lang geen meisje meer in de ware zin (maagd) van het woord.

    Ik begrijp echt niet dat jij dacht dat je een originele Jeroen Bosch zomaar met blote handen aan mocht raken Weet je wel wat zo'n schilderij waard is?

  • Ellen-Josee

    Amai! Ik wist niet dat uwes zulke lange tenen had?