Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Als je een christen bent ......

  • LeSage2

    ….. dan kun je er eigenlijk best op los zondigen.

    Daarna vraag je gewoon God om vergeving, want Jezus heeft voor al jouw zonden immers de straf gedragen.

  • samuel

    Jammer voor jou dat jij geen christen bent dan! Kan je er ook gewoon op los zondigen maar helaas je krijgt geen vergeving. Alleen christenen krijgen vergeving als zij daarom vragen aan God in de naam van Jezus Christus, stel je zelf al.

  • Sietse 45

    Eigenlijk zou je met supersnel internet met Hem moeten kunnen mailen toch.

  • samuel

    Heb je geen internet voor nodig!

  • LeSage2

    Als jij het gelooft zoals je het nu beschrijft (hopelijk drukte je je wat ongelukkig uit), en kennelijk geen afstand neemt van het ontstellend immorele wat het gevolg is van die gedachte, dan is dat echt te triest voor woorden.

  • samuel

    Het is een antwoord op jouw trieste hersenspinsel?

    Het is jouw stelling!

    Ik geef er alleen een beeld aan.

  • Sietse 45

    Ben ik met je eens LS,

    zoiets heeft geen positieve invloed.

  • LeSage2

    Waar je geen beeld aan geeft is dat christen-worden van je vraagt om radicaal te stoppen met zondigen en je strict te houden aan de geboden.

    Dáár ligt het verschil.

    1 Joh 2:3

    3 Dat wij God kennen weten we doordat we ons aan zijn geboden houden. 4 Wie zegt: ‘Ik ken hem,’ maar zich niet aan zijn geboden houdt, is een leugenaar; de waarheid is niet in hem.

  • Frederik D

    Maar je moet wel oprecht berouw tonen en dus niet denken: toch was het fijn.

  • samuel

    Maar dat zeg je niet in je opening!

    Jij zegt dat je als christen er op los kan zondigen omdat je door Jezus christus toch vergeving krijgt, toch? Het is jouw stelling!

    Quote: Als je een christen bent ……

    Gepost door: LeSage2 ()

    Datum: 04 januari 2013 16:52

    ….. dan kun je er eigenlijk best op los zondigen.

    Daarna vraag je gewoon God om vergeving, want Jezus heeft voor al jouw zonden immers de straf gedragen.

    Dus laat ik een beeld zien van wat jij bedoeld.

    Gelukkig maar dat jij geen christen bent dan toch! Kan je er lekker op los zondigen maar helaas geen vegeving.