Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Tweede kamer zonder God.

  • keessie

    Programma over de christelijke politiek

    in Nederland.Presentatie: Andries

    Knevel.Aflevering 1.

    Knevel praat in dit drieluik met de

    kopstukken van het CDA,de CU en de SGP:

    Sybrand Buma,Arie Slob en Kees van der

    Staaij.

    Maar ook filosofen,christelijke leiders

    en politiek deskundigen komen aan het

    woord.Een tijdreis door het verleden,

    langs het heden en naar de toekomst van

    christelijk Nederland.

  • Anna Lieze

    Heb je er zelf ook nog iets over te zeggen of is het een kwestie van waakzaam zijn ?

  • CU

    Het zal wel zoals gewoonlijk weer over anderen gaan.

  • Sietse 45

    Misdaad serie op nl 2

  • Sietse 45

    Sietse 45 Schreef:

    ——————————————————-

    > Misdaad serie op nl 1

  • axel

    Veel te laat dan slaap ik al. Kijk morgenmiddag wel even op Programma Gemist. B)

  • theo

    Als ik een aantal van mijn medechristenen een klein beetje goed begrijp zijn zij zo'n beetje de tweede kamer van God.

    God zonder tweede kamer…zou dat dan ook kunnen??

  • Sietse 45

    Zou kunnen maar als het verstandig zou zijn?

  • perihelium

    Zo blij zijn over meeregeren en praten over eigen vakmanschap en geloofwaardigheid spreekt me niet aan. Wat iemand van Groen links zegt over wat hij leest in het evangelie en daarom een andere wereld wil met meer rechtvaardigheid wel. Hij heeft begrip voor ambtenaren die uit geloofsovertuiging weigeren mensen van hetzelfde geslacht te trouwen, maar komt er niet helemaal uit of de overheid ambtenaren mag hebben die weigeren. Mooi om te zien dat er christenen zitten in alle partijen. Maar dan heb je wel een pvda gelovige die tegen euthanasie is maar toch voor stemt omdat het dan in ieder geval wettelijk is geregeld. Wat abortus betreft pakken de christelijke partijen, op de spg na, niet door en leggen ze zich neer bij de wil van de meerderheid. Over de toekomst van christelijke partijen en christelijke politiek is niet gesproken en gedurende het hele programma is de naam Jezus niet genoemd.

  • LiaDonkers

    > en gedurende het hele programma is

    > de naam Jezus niet genoemd.

    Het is werkelijk schandalig.

    Ze hebben toch zeker wel aan het begin en aan het einde van de uitzending gebeden, mag ik hopen?