Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wens

  • CU

    Ik wens iedereen hier een gepaste en feestelijke jaarwisseling toe. Welliswaar niet helemaal volgens de bijbelse kalender, maar toch.

  • theo

    EN..pas op je vingers als als je (wie dan ook) van plan bent om de 2400 euro die je hebt uitgegeven aan vuurwerk wilt aansteken.

    —————

    Laat ik je volgen in je wens met daarnaast de wens dat we allemaal wijs en bescheiden en volwassen met het door God aan ons gegeven talent van het kunnen typen op dit prikbord omgaan.

    Heb vrede met het verleden, moed voor het heden en hoop voor de toekomst.

  • LiaDonkers

    Insgelijks en allen vannacht veel plezier met het wegjagen van de boze geesten. Of zijn het eigenlijk boze goden?

  • appie

    ik vind het elk jaar hetzelfde gelul !!!!

    appie

  • Frederik D

    Waarom je boze geesten om 24.00 31-12 moet wegjagen en niet op 7.53 8-3, ontgaat mij. En de lol van geluidsoverlast ontgaat mij nog meer. Laat elkaar met rust.

    Rust …

    Ik wens iedereen rust toe. Een rustig gemoed. En een samenleving zonder herrie, decibellen en lawaaibarbaren. Mogen alle schreeuwreclames verboden worden.

    Ik heb wel eens ergens gelezen dat God zich in de stilte bevindt. Nou, ik heb hem daar nooit ontmoet. Maar wellicht is God stilte, rust, niets. Geen koude drukte. Geen helse hectiek.

  • Frederik D

    Dat is wel zo.

    Maar toch, ook jou wens ik heel veel goeds. Mag dat van jou? :)

  • Gonnie

    Jij bedoeld te zeggen dat 2 Januari zo nodig elkaars hoofden weer weggemaaid zal worden, als er niet zo gedacht wordt wat de meest dominante figuur wil dat er gedacht moet worden.

  • Nada

    Ik ook en net als dat kerstgedoe, dan ineens aardig zijn en anderen aardige dingen toewensen die je de rest van het jaar niet tot uiting laat komen. Of maar iets aardigs zeggen omdat het zo hoort en omdat het zo moet omdat het een bepaalde datum is.

    Desalniettemin wil ik iedereen een goede avond wensen want wil ook geen spelbreker zijn. :D

  • Frederik D

    Is het bij jullie ook oud en nieuw?

  • Nada

    Hier thuis waar ik nu ben? Ja we zitten in dezelfde tijdzone dus om 0.01 gaan er allerlei mensen naar buiten, halfdronken en gaan wat vuurwerk afsteken en ineens aardig doen :D

    Het went wel, deze gewoonte :D