Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

huwelijk en seks

  • Ellen-Josee

    CU Schreef:

    ——————————————————-

    > Het is ondanks je zienswijze wel leuk om enige

    > sexuele bijbelse moraal naar voren te halen, en

    > wel die van Abraham, die in Genesis 12 zijn vrouw

    > Sarah aan de farao geeft.

    >

    > En verderop, in Genesis 20 geeft Abraham nota bene

    > Sarah ook nog een keer aan koning Abimelech.

    >

    > En nu zitten jullie je hier druk te maken over

    > huwelijkse trouw.

    Het is er met allebei niet van gekomen. Helaas Abraham met Hagar wel en dat heeft een hoop rottigheid teweeg gebracht.

    Ellen

  • Ellen-Josee

    Toen ik ooit hoogzwanger was kwam ik twee jochies tegen van een jaar of 13.

    “Die mevrouw heeft geneukt” zei de een tegen de andere. Ja zei de andere “dat zie je zo”.

    Net of ik na 8 maanden nog helemaal aan het nagenieten was van die beurt.

    Aan die jochies, doe jij me nou denken met die opmerking.

    Maar aan de andere kant ook begrijpelijk hoor, de eerste warme voorjaarsdagen schijnen iets te doen met de mannelijke hormonen.

    Het zal de zonnestraling wel zijn.

  • CU

    Het gaat over de huwelijkse moraal van Abraham. En die moraal zit dan wel in de geslachtslijn, net als de overtreding van Eva die in de mens zit. Het principe blijft.

  • CU

    Jij hebt wat met stralen. Kan je voor laten bidden hoor.

  • dick

    Grin, jij ziet het verkeerd CU. Mannen hebben de naam dat ze vreemd gaan.

    Hè denk ik dan. Moet je met z,n tweeen voor zijn. Dus ook de vrouw eventueel getrouwd,

    Dan nog het volgende en dat is wel weer waar het versieren van de man bestaat alleen hieruit dat de tegenpartij dan ( vrouw) het pilletjes tussen haar knieen weghaalt en toestemming geeft.

    Dan de vraag wie versiert wie,?

    Kan over dit onderwerp wel een tijdje doorgaan hoor.

    Geen zin in nu met al dat mooie weer buiten.

    Eending is wel zeker, Een vrouw kan zich langer inhouden dan de man voor haar sexuele driften zogezegd dan.

    Spreek uit ervaring.

    Nu !!!!!!!! Sexx ga ik niet uit de weg ,maar voor mij allang niet belangreik meer.

    Er zijn zoveel mooiere dingen in het leven en als ik naar buiten kijk dan zie ik al weer een boom staan in ontluikede bloei.

    Nog een paar dagen zo als vandaag staat ie weer in volle bloei.,

    Lente is prachtig en de Herfst,

    Ik kan ervan genieten, Indien ik kiezen moest nu met het kijken naar een mooie vrouw dan kijk ik toch liever naar die boom dan die mooie vrouw,

    Als je dat laat blijken in de praktijk tegen die mooie vrouw. Begrijpen ze dat niet en zijn beledigt danergens.

    Bieden zich dan aan als op een schoteltje, Ook mijn ervaring als je ze z.g geen aandacht schenkt.

    Voor mezelf noem ik dat mijn versierders politiek, Grin.

  • CU

    Zo dacht deze man van dit artikel ook!!!!

    wo 23 mrt 2011, 06:58

    Vrouw (92) schiet op buurman na blauwtje SAINT PETERSBURG -

    Een 92-jarige Amerikaanse vrouw heeft met een half-automatisch vuurwapen vier kogels op haar 53-jarige buurman afgeschoten, nadat hij had geweigerd haar te kussen. Dat heeft de politie van Fort McCoy in Florida bekendgemaakt, meldden Amerikaanse media dinsdag. De vrouw is gearresteerd.

    De vrouw was naar het huis van haar buurman gegaan en wilde zoenen. Toen hij weigerde kregen de twee ruzie waarna ze woedend vertrok. Korte tijd later schoot ze op het huis van de man, die niet gewond raakte.

    De man vermoedt dat de vrouw al een oogje op hem had sinds hij een half jaar geleden naast haar kwam wonen. Hij zette weleens het vuilnis voor haar buiten, maar „ik denk dat ze dat anders heeft geïnterpreteerd”.

  • dick

    Kon het vanochtend hier niet openen om een of andere redenen.

    Kon me er wel wat bij voorstellen.

    Moest gelijk aan Gonnie denken.

    Anders had ik dat alleng geplaatst en dat van die PS ook. Was me net een slag voor. hahaha.

    Begrepen jij hebt ook gevoel voor humor.

  • Ellen-Josee

    Ik maakte een grapje CU.

    Ellen

  • LouRo

    Trieste hoe jullie oude sokken over overspel denken. Wat zou het got kunnen schelen wat de mens doet? Denken jullie dat ie idd een giga pc brein heeft en een ieder controleert? Verras me en beaam!?

    mvg Lou

  • Max

    Wat een gelul, God heeft echt wel wat beters te doen dan zich bekrompen bezig te houden met ons seksleven.. ;)