Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Een eerlijke ontmoeting bij de deur!"

  • ¥ Lotje ­­¥

    het hangt af van mijn bui.

    **************************************

    Ja Carl en dat is het bij mij ook . Eens heb ik er genoeg van.

    Het aardige is dat ze dan ook niet verder aandringen.

    **********************************************************

    idd ik heb het toen ook gezegt . En oké was goed en bla bla . Ze schreven het op , uw heeft geen problemen meer met ons . En welja . Dan komen ze weer. ik heb dat ook gezegt dat ik het doorgegeven heeft. Om mij over te slaan. Ow dat is niet doorgegeven , of het waren andere. zeiden ze toen . .Ik vraag me dan ook af word er onderling bij hun wel eens ge communiseert dan???

    En ja dat lukken is dan voor even . Tis een tijdje geleden toen kwamen ze hier 2 maal in de week aan de deur….

    toen heb ik tegen mijn man gezegt . Doe jij maar open . heb er geen zin meer in .

  • CU.

    De laatste keer dat er iemand aan de deur kwam van de JG was het een vrouw in haar eentje. Nota bene op zondagochtend.

    Natuurlijk liet ik haar direkt binnen voor een bak koffie, want ik zat aan de koffie in mijn ochtendjas. Vervolgens pak ik dan uit mijn anti-JG kistje een sigaar.

    Ik excuseer me voor het ontbreken van koffiemelk vanwege mijn afkeer om produkten tot me te nemen die uit de uier van een koe komen en filosofeer wat over de oorsprong van chocolademelk.

    Het gewiebel gvan haar op de stoel tegenover de bank waar ik dan op plaatsneem laat dan de gemoedstoestand van dat eenzame JG-vrouwtje zien.

    Via het bruggetje van abortus kom ik dan op het gebruik van voorbehoedsmiddelen waarop het gewiebel toeneemt. Het gebruik van een sigaar brengt dan ook al ras het gesprek op ex-president Clinton.

    Het vrouwtje had de koffie snel op en vroeg of ze naar het toilet mocht. Ze kreeg meestal aandrang direkt na de koffie, zei ze. Met een enigzins gekleurd gezicht, na mijn uitleg hoe de toiletborstel te gebruiken en de luchtverfrisser, verdween ze naar de badkamer waar aan een lijntje een paar vrouwelijke trofeeën hingen te drogen.

    Terug in de kamer bleef ze staan en had op mijn vraag waarom Saul in de open lucht in zijn blote kont muziek maakte, geen idee. Ik poogde het waarom uit te leggen en deed mijn badjas uit en nam plaats aan mijn vleugel om Saul na te doen.

    Achter mijn rug hoorde ik de voordeur dichtslaan.

    Met groet, CU.

  • ¥ Lotje ­­¥

    hahaha :D zot terik . Misschien een oplossing haha….