Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

geloofservaring

  • Dorine

    Van de redactie:

    Discussie pagina voor mensen die over hun geloofservaringen aan de hand van de bijbel willen discussieren.

    Dat heb ik toch goed gelezen?

    Gisteren heb ik een discussie gezien aan de hand van een muziekfragment, geplaatst door Douce.

    En ofschoon ik persoonlijk weinig religieuze binding heb met het lied dat zij plaatste, was het voor háár duidelijk wel zo. Douce zag een relatie met bijbelse inhoud. De discussie ging zowel in op tekst en muziek, als ook op de relatie met de Bijbel.

    Duidelijk een GELOOFSERVARING en ook duidelijk een uitnodiging tot discussie aan de hand van de BIJBEL.

    Maar….

    blijkbaar niet goed genoeg.

    De discussie is door de webmaster in zijn geheel verwijderd.

    Hij heeft zich niet beperkt tot het verwijderen van de niet bijbels onderbouwde reacties, maar gewoon rücksichtslos de hele discussie weg.

    Blijkbaar is het niet voldoende om te voldoen aan de richtlijnen van dit prikbord te voldoen. Wat is dan wel goed genoeg?

    Vrede en alle goeds,

    Dorine

  • Verbaasd

    Ik was ook erg verbaasd Dorine. Ik dacht, ik ga even kijken of er nog wat mooie nummers geplaatst zijn vannacht.

    Ik schreef zojuist elders dat God de mens de gave heeft gegeven om muziek te maken. En juist in muziek kan je helemaal wegzinken, zodat de wereld om je heen a.h.w. even niet meer bestaat. Ik vind dat ook een mooie ervaring.

    En muziek kan zoveel mensen met elkaar verbinden.

    Maar waarschijnlijk is dit erg onbijbels.

    Gr. Majorie

  • Dorine

    Muziek maken is natuurlijk niet onbijbels.

    Efeziërs 5:19

    wordt vervuld van Geest,

    5:19 elkaar toesprekend

    met psalmen,

    hymnen en geestelijke gezangen,

    zingend en psalmend voor de Heer

    met heel uw hart.

    Vrede en alle goeds,

    Dorine

  • Ferry

    Nou…. Amos 5,23 dan?

    Bespaar mij het geluid van jullie liederen; de klank van jullie harpen wil ik niet horen.

  • ¥ Lotje ­­¥

    nou zeg. jij doe ook niet aardig

  • Jenny

    Ja zag het vanmiddag toen ik keek.

    Mmm, vind het maar vreemd dat het weggehaald is, was toch niets mis mee voor een keertje.

    Zelfs Steve had kerkelijke linken naar de muziek geplaatst.

    Nou ja als de gene die geklaagd heeft er ook maar plezier aan gehad heeft, het weg laten halen van de topic bedoel ik dan he, dan is het niet voor niets geweest.

  • Cor

    Het is allemaal dom gedoe, verdikkeme

    we dragen hier toch geen zwarte kousen??

  • thomas

    Wat ik niet begrijp helemaal, is dat er één iemand die dan zou klikken of klagen, zoveel zeggenschap heeft, dat alles maar verdwijnt dan.

    Zelf heb ik één 4 maanden geleden eens een keer mijn eigen post proberen weg te klikken door er 40 keer op te klikken (..), maar die reactie staat er nog steeds…

    Ik weet niet eens hoe te klikken..:D

  • Marjorie

    Het schijnt dat er vijf keer op een bericht geklikt moet worden en wel vanaf vijf verschillende IP-adressen. Dat jij veertig keer klikt heeft geen enkele zin, er telt er maar één.

    Is een bericht weggeklikt door medeprikkers, dan kun je het nog terugvinden via de zoekoptie. Het bericht van Douce is dus weggehaald door de webmaster (al dan niet na (een) klacht(en)

    Erg flauw dat de draad is verwijderd….

  • Boris

    In het topic “een eerlijke ontmoeting bij de deur” is op dit moment 5 keer geklikt op de psychopaat dick. Het bericht staat er echter nog, dus 5 is niet genoeg….