Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

schietgebeden..

  • Jenny

    haha tuurlijk, we hebben ze allemaal op dvd gezet, maar die met dat plukje vind ik zooo leuk.

    Vooral dat filmpje dat zn plukje loslaat:D

  • Lotus

    Geweldig is die ja :D ik vind Jeff Dunham echt heel goed en kan altijd vreselijk om hem lachen :+

    en laten we maar eens lachen Jenny want er is al ellende genoeg op deze wereld ;)

    groetjes lotus

  • Jenny

    Zeker weten Lotus, allway's look on the bright site of life :D

  • Martin

    :):);)

  • Elia

    Kan je even vooruit ;)

    Liefs, Ellen

  • Dorine

    De begeleidende tekst:

    14 maart organiseerde het Ampzing Genootschap de Ampzing Passie met de Ampzing Bigband o.l.v. Diederik Ruisch. Een swingend antwoo 14 maart organiseerde het Ampzing Genootschap de Ampzing Passie me…

    Vrede en alle goeds,

    Dorine

  • Dorine

    14 maart organiseerde het Ampzing Genootschap de Ampzing Passie met de Ampzing Bigband o.l.v. Diederik Ruisch. Een swingend antwoo 14 maart organiseerde het Ampzing Genootschap de Ampzing Passie met de Ampzing Bigband o.l.v. Diederik Ruisch. Een swingend antwoord op de Mattheus Passion. Met zangers: Henny Leeflang, John Broekhuis, Neil Russell en Eric J. Coolen

    Vrede en alle goeds,

    Dorine

  • ¥ Lotje ­­¥

    nee niet wat jij schreef . maar ik denk dat jij ook niet weet ( wat daar stond wat je niet kan lezen) stond .;)