Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Varkens niet geschapen door God.?

  • Gonnie

    Dat beweerd mijn thuishulp van thuiszorg . Zij is een moslima van Marokaanse afkomst.

    Staat zo iets in de bijbel.?

    .

  • Gonnie

    scarlett

    Gonnie,

    Eindelijk weer een poging  om wat nieuw  leven in te blazen op de forums van startpagina… het is er erg stil zo nu en dan ..en  vaak wil ik mijn mening kwijt of een tegenstander de kans  bieden mij weerwoord te geven.

    Waar zijn al die oude trouwelingen gebleven? 

    Er zijn er die telkens hun allias veranderen, er zijn er die berichten nog wel lezen maar de moeite niet meer doen om te schrijven omdat de overgebleven kring zo klein is. Borden met veel of weinig of nagenoeg geen forumleden in aantallen interesseert mij niet, wel het respons en de beweegredenen van tegen- of medestanders (het is  fijn ook af en toe medestanders te lezen ;) 

    Bij islamieten is niet alléén de varken in de ban maar ook de hond (waaron de hond?  vraag ik me af) . Ik heb het ooit in Egypte op vakantie (1976) -in Alexandrië- meegemaakt toen een bende  jongeren met stenen gooiden naar een hond en ik  wat vermanend reageerde… dat kreeg ik en mijn toenmalige vriendin  te weten : wij werden uitgejouwd , bespuwgd, en kregen ook een lading stenen naar ons toegeworpen… op de vlucht naar een veilig plekje dus.

    Ik heb een hond (teckel) ik heb haar gevraagd hoe zij tegen over honden staat nu zij wilde mij wijsmaken dat honden vieze bacterien in hun bek hebben , maar ik heb haar verteld dat ook mensen en elk levend wezen dat in hun bek hebben , ook katten want zij heeft een kat die

     veel voor haar betekend. 

    Maar niet te min zij respecteerd mijn hond en ik zie dat zij soms vertederend naar hem kijkt. 

    Maar hem aan halen dat zij nog niet ,hoe wel mijn hond wel toe nadering bij haar zoekt.

    .

  • Gonnie

    luke

    Nou Gonnie ik zeg ga de Bijbel maar eens lezen dan! Daarbij als God alles geschapen heeft dan toch ook het varken.

    Inderdaad dat lijkt mij ook. 

    .