Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Extreme gelovigen.

  • Gonnie

    luke

    Geen beelden maken en er voor buigen, knielen aanbidden eren dus. God is duidelijk!

    Wij als mens denken oh dan is er een grijs gebied, nee in dit geval niet.

    Jezus Christus is de middelaar tussen mens en God, alleen Jezus Christus. Dus niet door een zg heilige en voor zijn/haar beeltenis te knielen uit eerbied.

    Ik kan er echt niet meer of minder van maken.

    Realiseer waar je mee bezig bent, je leven hangt ervan af.

     

    Haar leven hangt er van af??

    Hoe zo, heeft Lut misdaden tegen de mensheid gepleegd?

    Ik herriner lut nog van de prikborden en geloof me een bijzonder aardig en altijd vriendelijk mens.

    Alle redelijkheid is bij jou weg.

     

    .

  • Gonnie

    luke
    luke
    frans

    Misschien moet er maar eens een ander onderwerp komen.

    Wat heeft 1400+ reacties voor positiefs opgebracht? wat gaan de volgende 1400+ reacties opbrengen?  Wordt God geëerd, moet God verdedigd worden of zou Hij dat zelf niet kunnen?

    Er gaat hier geen oplossing komen en eventuele meelezers worden er alleen nog maar moe van.

    Trek een conclusie en doe iets nuttigs zoals de bijbel bestuderen voor jezelf.

    Je hoeft het niet te lezen frans, er zit geen verplichting op!

    De Bijbel is duidelijk:

    • 2 Timoteüs 3:16 (NBG51)Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid,

    En sorry dat we je storen bij het studeren van je Bijbel! Hier op het forum. :) 

     

    Luke, je komt nu wel overspannen over, probeer je geest wat te ontspannen, en nu niet aan de bijel denken maar even gewoon aan aardse dingen, desnoods even naar mooie muziek luisteren.

     

    .

  • Gonnie

    luke
    Gonnie
    luke
    [...]

    En sorry dat we je storen bij het studeren van je Bijbel! Hier op het forum. :) 

     

    Luke, je komt nu wel overspannen over, probeer je geest wat te ontspannen, en nu niet aan de bijel denken maar even gewoon aan aardse dingen, desnoods even naar mooie muziek luisteren.

     

    Ik ben de rust zelve hoor Gonnie, en er staat juist lekkere muziek op, geeft me inspiratie.

    Maar ik had je een vraag gesteld Gonnie, ben jij Christen?

    Niet wat jij verstaat onder christen , ik weet niet of er wel of geen God bestaat , maar dat heeft heel mijn leven niet zoveel uit gemaakt ,belangrijk vind ik om als mens goed te leven . 

    Daar bedoel ik mee om een ander nooit kwaad te doen en nimmer een ander mens hoe dan ook benadelen. Kort gezegd respect voor alles wat leeft. ik heb kleinzoons die beweren van zich zelf dat zij Christen zijn, hoewel mijn jongste kleinzoon nooit naar de kerk gaat. Mijn oudste kleinzoon die is heel gelovig heeft zich laten dopen en die begrijpt niet dat ik niet gelovig ben , omdat hij vind dat ik zo goed ben. En ja voor hem is Jezus heel belangrijk.

     

    .